If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Ами дай инфо , колега.Колко ти гори,как се държи колата,с какво масло си и изобщо каквото ти дойде на ум!
Значи колата е на 180 000. Карам със селения голд. Гори към 2 3 литра на 10 000к. Когато карам нормално не се усеща много, когато почна да напирам над 3000 оборота колата почва да пуши и направо мирише на изгоряло масло когато спра. То май и дебитомера ми е за смяна, въпреки че го смених преди 30 000 км., защото нещо е спъната и като го разкача колата направо лети но и пуши като трактор . Става въпрос за колата от подписа.
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.
Значи колата е на 180 000. Карам със селения голд. Гори към 2 3 литра на 10 000к. Когато карам нормално не се усеща много, когато почна да напирам над 3000 оборота колата почва да пуши и направо мирише на изгоряло масло когато спра. То май и дебитомера ми е за смяна, въпреки че го смених преди 30 000 км., защото нещо е спъната и като го разкача колата направо лети но и пуши като трактор . Става въпрос за колата от подписа.
Веднага си смени маслото.Второто намери си качествен маистор,във форума има доста хора които могат да ти свършат работа,разгледаи общ технически раздел има телефони за връзка инт...
Колега,ако това са и реалните километри,мотора сигурно е прегряван.За толкова малко километри не могат нито гумичките , нито сегментите да се износят.Може да се говори много и да се гадае още повече,но опита ми показва,че е наложително едно отваряне на мотора.Тоест сваляне на главата със смяна на гумичките и ремонт на клапаните и почистване на повдигачите и смяна на сегментите.Евентуално и на биелните лагери.Няма начин един такъв разход на масло да не бърка сондата,а от там и цялата електроника.От там започва да пуши мотора и от недоброто изгаряне на бензина и накрая само ще си даваш парите за диагностики и ненужни чаркове, проблема ще си е пак налице.
Успех!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
на мен за 4000км. ми изгоря 2-литра масло (и съм сменял сигменти и бялни лагери)
ШАНС-май май ще се налага скоро да се сменя
Колега,И да си сменил сегментите,ако са били излъскани цилиндрите и не са ги минали поне с шкурка с въртеливи движения наляво-надясно,даже може да гори и повече масло от преди смяната.То за това си има и специален инструмент,който представлява просто три абразивни камъка на три рамена,които се разпъват от пружини и цялото нещо се захваща от бормашина,ама нали луд на шарено се радва,та и някои на лъскави цилиндри!
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Колега,ако това са и реалните километри,мотора сигурно е прегряван.За толкова малко километри не могат нито гумичките , нито сегментите да се износят.Може да се говори много и да се гадае още повече,но опита ми показва,че е наложително едно отваряне на мотора.Тоест сваляне на главата със смяна на гумичките и ремонт на клапаните и почистване на повдигачите и смяна на сегментите.Евентуално и на биелните лагери.Няма начин един такъв разход на масло да не бърка сондата,а от там и цялата електроника.От там започва да пуши мотора и от недоброто изгаряне на бензина и накрая само ще си даваш парите за диагностики и ненужни чаркове, проблема ще си е пак налице.
Успех!
По принцип нали знаеш че винаги съм съгласен с теб ма в случея грешиш На реални 180 000км в гтв се предполага че повечето време е била на заварка така че най-вероятно маслените сегменти вече са почти на изчезване Отварял съм доста ТС-и и определено след 160 000км сегментите са на ръба на допуските
---------- Post added at 22:28 ---------- Previous post was at 22:27 ----------
Колега,И да си сменил сегментите,ако са били излъскани цилиндрите и не са ги минали поне с шкурка с въртеливи движения наляво-надясно,даже може да гори и повече масло от преди смяната.То за това си има и специален инструмент,който представлява просто три абразивни камъка на три рамена,които се разпъват от пружини и цялото нещо се захваща от бормашина,ама нали луд на шарено се радва,та и някои на лъскави цилиндри!
И кво му обесняваш като майстора му е набил некви ментета сегменти и с хонинг като хималайте нема да паснат
По принцип нали знаеш че винаги съм съгласен с теб ма в случея грешиш На реални 180 000км в гтв се предполага че повечето време е била на заварка така че най-вероятно маслените сегменти вече са почти на изчезване Отварял съм доста ТС-и и определено след 160 000км сегментите са на ръба на допуските
---------- Post added at 22:28 ---------- Previous post was at 22:27 ----------
И кво му обесняваш като майстора му е набил некви ментета сегменти и с хонинг като хималайте нема да паснат
Прав си,Бобо!Не бях видял,че е ГТВ.Там всичко е възможно.А ти,колега,повярвай ми,че може и да не ти духа и пак да гори масло!Просто си случил на "майстор" за и
На където и да се въртиш, задника ти пак ще е отзад!
Интелектуален кръг БКАР.sigpic Няма тема, която да не превърнем в плюскане и пукница.
Абе то аз при майстор все още не съм бил. Скоро ще ми взимат книжката и тогава 2 месеца колата ще е в бокса и евентуално тогава ще тръгвам да се занимавам. Първо да свърши лятото пък после ще му мислим ;]
Alfa Romeo GTV 2.0 TS 16V 155 bhp, K&N Sport Filter, PowerFlexed, Eibach Pro Sport Kit.
интерсеното при мен е че ми изори 1.2л за 7000км масло селения20к а преди с селния голд за тези км н повече от 300-400гр. ка какво може да се дъкжи това мотора е на около 170000км
Comment